Svar på frågestunden

favvo bok? Jag har nog ingen favorit direkt men jag saknar dig jag saknar dig e bra
favvo film? Vet inte, smurfarna kanske :D
Vad tycker du om sammis? Braa
Hur många timmar tränar du konståkning? I veckan tränar jag olika men nu på försesången tränar jag bara 7 timmar
Tycker du Rigmor är bra? Hon lär ut bra men hon är så hård! Det känns som om hon typ tror att hon kan säga vad hon vill utan att man blir sårad
F-mat på monrad´s? ;D cesarsallad
Vem kramade du senast? Minns inte, tänker inte på sånnr.
Vem pratade du med senast? Mamma Vad sa du senast? Jag skaa tvätta håret ta de lungt
Vad har du på dig nu? Mjuka jeans, tröja fråb hollister. Svart hårsnodd på armen ifrån HM tror ja och vita låga strumpor från HM
När grät du senast? I dag Nät skratrade du senast? I går När kännde du dig lessen och kanske lite sårad av en kompis senast? I fredags tror jag. Fast det beror på vAd man menar med lessen och lite sårad.
När tuggade du tuggummi senast? Jag gör de nu, citronsmak
Vem i alla i 7an i sammis e roligast/ du skrattar mest med? Svår fråga men josefon bondelid e såå kuul
Snyggaste 98 kille och tjej? Tjej: i sammis e de nog sophia manerfeldt och kille : jacob hagerydh i värnersborg eller va de nu hette
Sötaste 98 kille och tjej? Tjej: anna carlsson eller elin hagerydh (jacob haherydhs tvillingsyster) kille: karl bork tror ja
Favvo färg? Liila
Favvo mat? Lasange eller cesarsallad
Favvo klädesplagg i din garderob? En rosa odd molly klänning
Roligaste ämne? Rast
Roligaste lärare? Camilla karlen (driv, hon e världshistoriens tråkigast fröken och hon hatar just mig)
Bästa semester minne? Fuertoventoura med familjen
Bästa minne? Veet inte de finns många
Gillar du din nya klass mer, mindre eller lika mycket som din klass i sexan? Lite mindre tror jag
när fick du utskällning senast? Jag får aldrig utskällningar. Jag är perfekt och alla älskar mig ( intte precis vaah..?)
av vem?
VÄRFÖR Ä BANANAS GULA OCH INTE RÅSA? För att gud ville väl de
Om du skulle beskriva dig själv med 3 fina/bra ord och 3 dåliga? Fina: omtänksam, snäll, annorlunda (konstig)
Vem av dina kompisar är mest lik dig?
Ingen är lik mig, jag är den enda i min sort ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0