litet tidsfördriv

Sorry för dåålig update! :O Men det har inte hännt så mycket lixomm...

Eftersom jag är så uttråkad och vet att de är tråkit o läsa detta så kör jag en sån där "Fem saker ni ikanske nte visste om mig dåå"

1, Jag skrattar åt mina egna skämt. Ibland sitter jag även o skrattar för mig själv, haha

2, Jag jämför mig hela tiden me andra

3, Jag stör mig på folk som säger nått elakt o senn bah "ne jag bah skojja" så jääkla takigt juu. Senast idag hände de mig.

4, Jag börjar tröttna på o blogga och om jag inte får mer än dubbelt så mycket läsare i morrn än vad jag fick i dag, och minnst 3 kommentarer i morgon så kommer jag stänga ner bloggen. 4-ever.

5, På förra semestern i Lanzarote så ville jag inte bada på stranden dem 3 första dagarna för jag trodde det skulle komma en vithaj o äta upp mig. jag ljög för mina föräldrar o ba, men jag ska sola nu jag vill bli brun. Sen 4de dan på morronen så sa jag till pappa att jag trodde det kulle komma en haj när vi badade så skrattade han. konstigt nog så vågade jag bada igen. men sista dan när jag snorklade såg jag någon sorts blandning mellan manet o bläckfisk som var knalllila och då badade jag inte mer sista dan. tur att jag inte sett den tidigare då hade jag nog inte badat på hela resan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0